Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2010 09:05 - Някой да им каже истината на тези зВЕЗДИ!
Автор: bohemski Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 761 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 05.02.2010 09:07


 Фронтменът на АC/DC, Brian Johnson, каза на глас нещо, което много хора, включително в музикалния свят, мислят, но не смеят да произнесат: има нещо гнило в демонстративното призоваване от всякакви звезди към дарения и разточнителните концерти в помощ на всякакви каузи, както и в мотивацията на онези, които го правят.

 В единственото си интервю за австралийска медия, вокалът споделя без задръжки мнението си за видни радетели на това поприще, като Bono и Bob Geldof.

 "Аз също помагам, но не свиквам цяла пресконференция, за да го натяквам на всички," споделя Johnson. "Още по-малко казвам на другите, че трябва да дават пари - не всички могат да си го позволят. Когато самият аз бях редови работник, последното, което исках, беше да ида на концерт, където някакво самодоволно копеле да ми казва, че трябва да се загрижа за децата в Африка. Сори, пич, направи го ти! Дай от своите пари и направи нещо по въпроса, щом можеш. Вбесяват ме такива неща."

 Това дава отговор на въпроса защо AC/DC отказаха да станат част от първия Live Aid, организиран през 1985.

 "Bob Geldof е хитър тип. Той направи това, което смяташе за правилно в онзи момент, но то просто не сработи," обобщава той. "Парите не отидоха при бедните. Вбесявам се, когато хората се опитват да използват политически или благотворителни каузи за собствена реклама. Щом искаш, направи благотворително събитие, но не го предавай по националната телевизия."

 В същото интервю Johnson разсея и слуховете за предстоящото си оттегляне от сцената.

 "Разбира се, че не искам да се пенсионирам," казва той. "Но да си го кажем направо: ако тялoто или гласът ти откажат, няма много какво да се направи. Слава богу, старите гласни струни още се държат. Е, гласът ми става все по-блусарски, но такъв е животът. Все пак съм на 62 и отлично го осъзнавам. Не искам да разочаровам нито себе си, нито групата, нито феновете. Ще карам дотогава, докато мога. Въпрос на гордост е."
www.starfm.bg




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bohemski
Категория: Лични дневници
Прочетен: 16628
Постинги: 3
Коментари: 5
Гласове: 81
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930